Monday, August 22, 2011

Pembakar semangat


Di suatu hari yang hening..semasa aku sedang sibuk bekerja ( tahla keja ofis @ personal ) tipun kesayangan aku nih berbunyi. Dari kejauhan aku dapat dengar sura en somi..soalan pertama yg dia tanya " mela nak beli oven berapa tingkat ?" ha ??? dalam hati aku. biaq betui laki aku ni..ni tanya ka perli ka ? Memang la aku ada cakap aku nak oven dan mixer..tapi..takyah la yg bertingkat-tingkat..aku nih buat kek pun tak berapa nak lulus lagi. Setelah aku membuat soal selidik..rupanya en somi berada di tempat jualan barangan letrik terus dari kilang ( leh caya ka terus dari kilang ?)..wah..kembang hati aku..pastila aku bagik jawapan yang positif. Nak la..nak la..Jadi..aku pun bagilah klu - klu penting berkenaan oven dan mixer yang aku nak tu. Selepas berkali -kali calling - calling..maka..inilah hasil yang aku perolehi. Disebabkan itulah..semangat aku nak membakor-bakor nih berada di tahap maksima.. Jadik..raya nih ..aku takyah beli kek dah.. Aku dah buat senarai pun barang yg aku nak beli utk buat kek nanti. Semoga menjadikla kek-kek aku nanti. Terima kasih ya abang sayang.

4 comments:

Amie said...

Mela,
buat banyak kek ye... kang raya nak singgah rumah Mela...he hehehh

mela said...

hahahahah...takutnya kak amie singgah......dlm planing tu ada la nak buat sebijik dua..entahla menjadik atau tak.Kita tengok nanti...heheheheh..

Ibu Ayra said...

wah, wah, wah....dah rembat ya 2 brg nih... so, apa lagi, projek raya dah boleh mula la kan?

mela said...

hahaha...rembat..jgn tak rembatt..planing nak buat kek ja kak ros..entahla..kita tunggu !!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...