Monday, November 28, 2016

DENAI LARIAN, PANGKALAN ASAM KANGAR PERLIS_ SAMBUTAN HARI KELUARGA 2016

Sekali lagi, untuk tahun 2016, kami telah berjaya mengadakan Sambutan Hari Keluarga JPPH Perlis. Atas kerjasama AJK dan semua staf, majlis dapat di jalankan dengan penuh meriah. Majlis dijalankan pada 28 -29 Oktober 2016. Pada 28hb, sebelah malam, kami adakan acara BBQ. Memang puas makan , dan dapat bermah mesra sesama ahli keluarga staf. Bagi memeriahkan lagi majlis pada malam tu, kami turut adakan majlis sambutan hari lahir staff dan acara menukar hadiah sesama staf.. hoyey... dapat hadiah ..
 Keesokan harinya 29 /10/ 2016 sekali lagi kami berkumpul. Bersarapan bersama -sama dan diteruskan dengan acara sukaneka untuk kanak-kanak dan dewasa.  Bab sukaneka , memang meriah sungguh. Maklumla.. bila si ibu bapa bermain acara zaman memuda dulu.. kepoh la jadinya.
Jadi jom layan gambar..aku tak pandai nak cerita kalau tak da gambar.. sebab dulu zaman sekolah..cikgu selalu suruh buat karangan berdasarkan gambar.. jadi inilah hasilnya.. hahhahaha...



Suasana tenang dan udara yang segar di pagi hari.. 

 Jom test sapa gayat..titi gantung ni..memang bergoyang.. kalau yg pesen gayat tu..mau merangkak kat atas tu ( sebab sahabat aku dah buktikan..dia terpaksa jalan itik untuk melintasi titi ni...  kekekeke...  )



Semua staf memang best.. slumber jer nak gelakkan orang lain . Last-last diri sendiri pula di gelakkan org lain . Para peserta untuk acara Bowling Kelapa. Satu lagi acara dewasa, Pancing Botol. Berpeluh nak control mata pancing bila angin kuat bertiup.

Ni gerai yang paling laku.. memula anak-anak jer beratur..lepastu..mak dan bapak pula ambik peluang. Makan sampai kebas gigi.. sebab free..

Badut yang cukup best. Anak- anak sampai tinggalkan mak bapak..sebab nak tengok badut ni buat persembahan. Jadi..dapatla mak dan bapa berjuang di medan sukaneka. Si badut ni sorang dah berjaya mengambil alih menjaga kekanak lebih kurang seramai 30 orang. Memang hebatla.. 


Aku... masih tetap setia dipilih sebagai AJK hadiah. Tahun ni kami buat cabutan bertuah , dan hadiah berasaskan barangan elektrik. 
Firas dan Danish pun berjaya bawa balik hadiah, aku dan suami pun menang juga acara yang kami masuk. Jadi memang berbaloi aku pi cari hadiah dan fikir bab hadiah- hadiah ni. Untuk cabutan bertuah, aku cuma dapat kipas, okla.. tapi target masa beli hadiah tu..aku nak periuk serbaguna ataupun thermo pot ... huhu..bukan rezeki.
 Akhir kata ...alhamdulillah..syukur..dan terima kasih untuk semua staf JPPH Perlis yang memang best-best belaka. Kita fikir untuk tahun hadapan pula... 



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...