Friday, March 25, 2011

Anugerah kecemerlangan..Tahniah.



Untuk adik akak..Tahniah ya..teruskan usaha dan ulang lagi kejayaan demi kejayaan. Bila sampai kat umah mak hari tu lepas keja..terus mak tunjuk surat ni. Senyum ja mak tunjuk surat ni kat kak. Kak dah agak..mesti kcik boleh dapat , tapi tak sangka pula akan dapat sekali dengan Anugerah kecemerlangan akedemik & kokurikulum .Lepas pikir kejap..baru ingat..kak chik suka sertai debate. Kalau acara sukan ..cuma landing atas katilja kan ? (peberet nih).
Jadi..terima kasihla sebab buat mak dan ayah gembira tengok hasil yang kak chik usaha kan selama ni. Akak pun tumpang gembira, dan pasti abg wi juga seronok cuma dia tak mau tunjuk ja (takut kak chik perasan la tu).
Sepatutnya pagi esok kak,abg apis,Danish,firas, mak,ayah & siti akan bertolak ke Sabak Bernam la..tetapi..ada aral pula melintang di tengah jalan..Danish exam minggu depan. Jadi..hancus la impian kak nak shoping dan makan angin..huwaaaa...nak ikut mak.Kak dah siap booking bilik kat HJ Dorani tuh, abg apis dah siap berangan nak mancing kat depan bilik kami tu..last-last cikgu nak buat peksa pulakk...adehh..Frust betoi..dah lama angan-angan nak pi sana. Takpala..semoga nanti masa kak chik Konvo kat UPM kak dapat gak pi sana. Semoga kak chik dapat mengulangi kejayaan yg sama.So akhir kata..Tahniah & tahniah.
p/s : soryla..ada kopi tertumpah atas kertas tu...masa mak bagi kat kak..dah ada kesan tu..ingat nak cuba cuci ngn clorox..tapi takut pula luntur tulisan tu.so biarkan jela yaa...

4 comments:

Ameh Wahab said...

hahaha...ingtkn k.mela dpt APC.. =P

mela said...

kekekekke..ameh..ok juga kalau dapat..leh pi hanemoon..kena jet bos nih..kasi terangkat sikit.hahahha..

mella said...

hahaha~~.kak nieeh!!~ * lap ayeq mata*...

kacik cuba yg terbaik~! tp x leh janji apa2..rezeki ja tuh!!!~~ hahaha~~

mekasih kak. takpa, nnt kt p cuti len sesama..hahaha..

p/s: mak saj nak decorate ngan kopi tuu~ haha~

mela said...

kak cik...cubala...tapi kalau tak dapat selepas kita mencuba..namanya bukan rezeki..so redha je laa..insyaallah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...