Tuesday, March 8, 2011

Evening Primrose Oil




Akhirnya..aku kena ambil balik Primrose Oil ni. Dah lama aku berenti makan..tapi disebabkan beberapa minggu ni aku mula merasakan kelainan pada kulit dan rambut aku..maka aku harus kembali mengambilnya. Kebetulan ada less..beli dua kotak dapat PERCUMA sekotak.Jadi..aku angkutla dua kotak. Yang ni 1000mg punya. Kalau ikut label..aku kena ambil 1-2 biji sehari..tetapi disebabkan selepas sarapan aku dah ambil PHYTONATAL..maka selepas makan tengah hari aku ambil sebijik ja primrose ni. Hope dalam masa dua minggu akan datang akan ada perubahan pada kulit dan rambut aku. Primerose ni aku beli kat COSWAY. Takyah susah-susah ke kedai..cuma pesan kepada kawan aku ja. Lagipun yang ini ada cop halal juga.
Japgi pukul 2.30 ptg ada mesyuarat petang. Aku pasti, antara benda yg akan dibincangkan adalah hal kelewatan kes sampai ke tangan pegawai. Dan..yang akan dipersoalkan adalah di unit pendaftaran, unit Fail dan unit Pelan.Sure kejap lagi akan bising dan jadik panjang meeting ni. Masani lah segala hal mak nenek nak diungkit. Dan aku yg berada di unit IT & Pendaftaran pasti....akan bersama-sama merasai bahangnya.So...kita tunggu meeting kejap lagi ya.Ulasan lanjut akan diberikan kemudian.


No comments:

Nufnang