Monday, March 14, 2011

Firas di dera Danish

Firas dah cekap meniarap.laju ja dia berpusing.Nak pakaikan pampers pun dah payah. Semalam selepas aku tukarkan pampers..tetiba ja si Danish masuk bawa kopiah dan lebai dia punya. Katanya dia nak bagi adik pakai dan nak ambik gambar. Sesungguhnya..Danish dah cekap sesangat guna kamera HP aku nih. Walaupun adik-adik aku kata payah nak guna touch skrin neh..tapi Danish ok ja..siap tukar mode jadi video lagik. Nasibla memory phone aku nih 2G...memang bersepah dengan gambar dan video yg dia rakam.Kekadang aku pun nak tergelak tengok apa yg dirakamnya. Pantang dia nampak HP aku nih ..pasti akan dimanafaatkan HP ni selama mana aku tak bising.
Gambar kat atas tuh..semua Danish yg snap..aku jadi tukang pegang Firas ja dan tukang ejast songkok tu agar tak menutupi muka Firas. Yang si adik pula boleh terkekeh-kekeh ja bila si abang pakaikan dia dgn songkok tu. Dia cukup suka dengan abangnya..kalau dengar suara abang..pastu tertoleh-toleh mencari di mana abangnya. Suka sangat bila aku aku tengok danish pandai melayan adiknya.

3 comments:

mella said...

rinduuuU~~!!

mela said...

hee..takda jodoh kita nak jumpa..balik cuti nanti la ya..masa tu firas dah 7 bulan kut..

mella said...

danish exam???? seyes???? huaaaaaaa~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...