Friday, December 30, 2011

FIKSYEN 302



Penulis kegemaran aku..Ramli Awang Murshid
Sekali lagi aku terpedaya dengan tulisan beliau. Benarlah katanya 'Jangan Percaya' . Tetapi aku hampir - hampir percaya ( 95% ) bahawa Zonan adalah Farid Ja'ah. Namun aku benar-benar tertipu. Dia bukanlah Zonan sepeti apa yang aku fikirkan. Namun Zonan adalah seorang lelaki yang diistiharkan sebagai pesakit mental dan telah mati di bunuh oleh Zonan sendiri.
Watak Noorhafiza Izura yang benar-benar ingin mencari siapa Zonan yang sebenarnya telah membawa padah kepadanya. Zonan akan memastikan sesiapa yang mencarinya akan mati ditangannya juga. Namun..semangat Noorhafiza Izura kembali hidup apabila pertukaran watak telah berlaku di dalam diri Rita. Segalanya terjadi apabila Rita telah kembali ke zaman 2014 melalui kembara masa dan ketika inilah Zonan juga berada pada tahun 2032 dan membunuh mereka yang cuba mencari dirinya.. Kisah lampau kembali berulang .

Tahun 2032 - Rita Yuzalina seorang peguam menyertai projek rahsia yang dikendalikan oleh dua orang pakar psikiatri bertujuan untuk merungkaikan misteri pembunuhan itu. Namun , is disabotaj, pertukaran watak berlaku.Lebuh menakutkan , tragedi lampau berulang lagi..lebih dasyat daripada apa yang dijangkakan.


No comments:

Nufnang