Tuesday, May 31, 2011

Mr Habis

Ini adalah sebahagian resit-resit yg terkepil di dalam beg duit En. Habis
Apek dah bagi nama baru kepada En Haffiz..hahahaha....

Nice name en habis..

Hahahahahha...pepagi lagi buat aku gelak besar kat dalam kereta tadi. Sebenarnya pagi tadi aku pow duit en suami sikit..jadi..dia pun menyerahkan purse dia pada aku. Dan aku pula..apabila org dah kasi duit..pepandaila amik ati kan....Maka..aku pun akan menyusun duit-duit dan segala mak nenek slip bank atau slip bayaran kat dalam beg duit dia tu. Selalunya benda ni akan jadik sebulan sekali atau dua kali la...jadi masa nilah aku gunakan nak cek apa benda yg ada kat dalam beg duit dia. Selalunya yang aku jumpa adalah slip bank ..resit shoping.. dan kalau dia ada beli barang keta pun..masa inilah akan bocor segalanya..
Tetapi pagi tadi..sungguh aku tak sangka..aku jumpa resit pembelian simen..ni kes buat umah la..dan yg membuatkan aku tergelak besar..nama yg tertera adalah M/S Habis...adoii..apek sulah salah dengar loo... Yang paling best..laki aku sendiri tak pernah perasan bahawa apek tu dah tulis nama dia sebagai Habis..hahahaha..tau tau ja apek tu kata poket laki aku dah habis kena kikis dek buat umah. Jadi En Habis...jgn habiskan semua gaji key..simpan sedikit utk puan Habis. Hahahahhahaha..pandai apek buat lawak.

2 comments:

mella said...

ngok ngek!!! hahaha~~~ puan habis bley plak excited d panggil habis ye? hahah

mela said...

hahahha..tap tuan badan tak perasan punngg...elokla nyembang ngn apek tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...