Thursday, May 26, 2011

TUNNELS & DEEPER & FREEFALL & CLOSER



Jeng..jeng..jeng...aku dah jumpa kegilaan baru. Aku dah jatuh hati pada novel bersiri Tunnels la pulak.. Kalau korang minat membaca Harry Potter..pasti Tunnels dapat mengubat kelukaan setelah semua buku Harry sudah habis di baca.


Sekarang aku sedang habiskan membaca Novel keduanya..Deeper..kisah Tunnels ni lebih kepada pengembaraan Will Burrows untuk mencari ayah angkatnya. Sehinggalah pencariannya membawa dia bertemu terowong -terowong rahsia di bawah tanah. Penemuan-demi penemuan telah menyebabkan Will dan sahabat baiknya menempuh bahaya besar. Terdapat sekumpulan manusia yg telah mendiami di dalam terowong bawah tanah tersebut dengan tujuan memusnahkan penduduk muka bumi.

Untuk pengetahuan korang..Novel pertamanya Tunnels sedang dalam proses perfileman. Maknanya tak lama lagi akan keluarlah filem Tunnels. Ok..aku tak punya masa yg panjang nak cerita kat sini..banyak kes yg sedang menunggu untuk aku siapkan dan serahkan kepada pegawai berkaitan. Kesian sahabat aku sedang bergelumang dengan fail-fail yg bersepah kat atas mejanya. Sabar ya cik rina..nanti akak datang.





6 comments:

mella said...

beli beli!! nnt sy baca!!~ hahaha~

Anonymous said...

dah beli punnn....

Anonymous said...

Tahu tak nak dapat sambungan dia dekat mana?

mela said...

yg versi bahasa melayu punya tak tahu bila boleh dapat..nampaknya kena beli versi asal jugakla camni..dah tak sabar rasanya..kan syakila

Diary ibu said...

nak cari sambungann nyaa , since deeper dikeluarkan ,lagi dua buku lagi .aduhhh .versi asal nak beli dimana yaa ?

mela said...

Medam Jaja, saya pun sedang cari.. nanti dah jumpa bleh la share ya..

Nufnang