Friday, May 6, 2011

Nasi Carrot & Dummy Kek

Ini Dummy Kek yang disediakan oleh Kak Milah. Kak milah ni kira Otai gaklah kat perlis ni dalam hal-hal buat kek. Blog dia sedang diubah suai..nanti dah siap..korang bleh tengok..memang semuanya cun-cun. Dia juga merupakan salah seorang pengedar kueh raya yang fames..kalau kat bangunan persekutuan ni..sebut ja kak milah Taman Sena..semua kenal.
Kak Milah bermula dari tahun 1990 sehingga kini bermakna dah 21 tahun dalam hal membuat kek dan biskut raya. Biskut rayanya di bawah label NAJWA HOME COOKIES..Dia juga sedia menerima pelajar untuk kelas Fondant.So kengkawan yg berminat..bleh msg kat box aku tu.


Ini pula adalah jamuan untuk pagi ni , Nasi Carrot..ayam masak kicap..acar..Dalca dan juadah sampingan pulut bersama ikan kering.Kalau setiap hari mengadap benda nih..memang sihatla kami semua kat pejabat ni. Terima kasih kepada kak Miah di atas tajaannya..dan makanan ni pun dia yg masak. Alhamdulillah..rezeki di pagi hari.





Nasi Carrot


4 comments:

cik sakdi said...

oih cantiknya kek tu, teringin nak tengok mcm mane la dia buat. bunge2 tu dia buat asing2 atau terus decorate atas kek ke..ahah

cheedah said...

mula2 baca aku ingat cake tu 'dummy'

mela said...

cik sakdi..bunga-bunga tu semua dia buat asing..pastu dilekatkan kat atas kek tu.memang amat cantik.macam bleh makan jaa..

mela said...

ceedah..kek tu memang dummy. Kek yg dibuat khas tuk hiasan ja..tak bleh makan..tapi sebijik mcm leh makan..jgn tetipu keeyy..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...