Monday, February 28, 2011

Shoping Lagik !!!


Oooohhh...tidak...aku berjaya nipiskan beg duit aku lagi. Aku tergoda pada baju-baju cun yang telah dibawa oleh seorang sahabat ke ofis ni.Memang semua cun-cun..kain pun sedap ja....lembut dan memukau pandangan mata. Minggu lepas aku dah janji..tak nak beli majalah atau novel lagi..tapi nampaknya..janji tinggal janji..aku dah beli majalah PC la pulak. Ish..cam na nak buat agar aku tak tergoda pada semua ni? Baju pula aku belikan untuk Firas....nasib Firas tu laki..kalau pompuan..aku rasa lagi sakan aku angkut semua ni. Baju utk kanak-kanak pompuan memang mengiurkan..dahla seksi..warna pulak menarik belaka. Sahabat-sahabat aku yg lain pun ramai yg tergoda tadi. Kepada Puan mala..jangan segan datang lagi ya.hahahhahah....bawa stok cun-cun lagi yaa..

No comments:

Nufnang