Thursday, June 16, 2011

Cheese Tart ...


Sarapan pagi yang cukup berkrim dan mengiurkan. Fuhh...sudah jadi minah saleh celup la pulak. Aku rasa mat saleh pun tak makan cheese tart pepagi buta nih. Tapi aku dah tak tahan..lepas ja asu ija hantar awal pagi tadi benda ni ke ofis aku..mata aku tak lepas dari memandang box ni. Terus aku buka...wahhh...menarik. Aku ambil perisa kiwi,oreo,strawberi,bluberi,oreo dan oren. Fuh..semua ada. Jadi..masakan aku dapat menahan diri dari menyentuh dan memasukan tart tu ke dalam mulut . Bila dah letak ja atas lidah..terasa cheesenya...ermmm...buatkan aku tak boleh berhenti dari terus menyuapkannya ke mulut. Kengkawan..kalau nak oder..bleh masuk blognya tu , klik kat atas nama dia ok.So..jom layan cheese...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...