Thursday, April 28, 2011

** TOSEI **



Meh kengkawan..kita makan Tosei. Hari ini kawan aku yang belanja. Tq kak Milah..dan hari ini juga merupakan kali pertama aku makan tosei. Tak tahu pulak aku bahawa tosei ni ada 3 jenis kuah. Aku try letak ketiga-tiga sekali. Rupanya rasa Tosei agak masam-masam..( masam yg ringan jaa..). Bagi yang gemarkan makanan yang ada rasa masam ni..mesti sukakanya. Mengikut kata rakan aku..Tosei ni kalau dimakan semasa panas lagi sedap.. Aku ni pulak dah lama teringin nak makan tosei..akhirnya hari ini tercapai juga hajat hati. Sekarang kawan aku asyik cakap tentang puri pulak. Ish..tak dapat aku bayangkan apa pula rasanya. Kalau ada peluang..aku ingin merasanya. Aku ni bab makan memang tak menolak..tambahan pula kalau aku belum pernah menikmatinya. Aku pasti ingat mencuba..asal..ianya HaLaL.

2 comments:

cheedah said...

akka, aku xtau laa anak penakan aku tu dan ka dak mai, apapa aku habaq lain esok, dok rasa mcm xdan, dia kalut sikit sbb esok lusa nak balik pi uk dah

mela said...

hemm..ok..aku simpan dulu..nanti apahal msg aku tau.tudung ni aku tinggal kat ofice ja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...