Tuesday, October 18, 2011

alamak...cam mana ni?

Haaa...cam mana aku nak buat ni? minggu lepas encik suami hadiahkan benda ni ? dia nak aku pakai...tapi..aku tak pandai nak pakai. Aku cuma guna yang asas ja..dia nak pula aku pakai eye shadow. Huwaaa....aku kena belajar nih. Selalu aku pakai..letak krim muka..letak fondation..letak bedak dan kasi letak blusher sikit.Lepas tu..kasi sapu lipstik sikit..haa..selesai. Tetapi..selepas dapat hadiah ni..kena la aku lebihkan masa mengadap cermin tu. Terketar-ketar aku nak pakai. Aku pun dah lama berkeinginan nak memakai benda-benda gini..tetapi..aku rasa..bila aku pakai..semakin buruk jadinya...
Disebabkan ini hadiah dari yang tersayang..maka..aku kena belajar la.Aku kena cari tok guru nih. Kat mana nak cari tok guru pula ? ..kalau aku minta ajar..dia tak akan gelakkan aku sebab tahap rendah ilmu alam aku nih. Untuk abang..terima kasih ya. Nanti mela belajar cara pakai yang betul. Abang kasi komen key..

6 comments:

cheedah said...

wow..bestnyaa husband suka bg hadiah :--)

mela said...

wow..ala..hadiah kecik-kecik ja ceedah..ang tu ada adiah lagi besarr..

Amie said...

belum pernah dapat hadiah cenggini...kecuali waktu hantaran dulu...hi hihihiii

mela said...

hehehe..ajak cik abang naik pelamin sekali lagi..anniversary..pastu minta set hantaran serba satu.nak tak ? mesti bestt..

Ibu Ayra said...

wahhh bestnya hadiah tu...nak satu bleh? hihihi

mela said...

boleyyy..boleyy..bak duit..akka tolong beli tuk kak ros..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...