Monday, May 21, 2012

Makanan kegemaran En. Suami di kala bosan makan nasi.. heheheh...

 Kat dalam peti sejuk kami memang selalu ada bahan-bahan ni. En.suami jarang makan nasi pd waktu mlm..katanya siang dah makan nasi..jadi malam-malam nak makan selain nasi.

Bila teringin nak makan benda ni..aku kasi oder ja..
kalau aku masak benda ni..aku rasa tak sedap sangat..
kena en hubby juga yg buat..baru sedapppp..
Bahan utama cuma daging beger.. telur ayam.. cheese ..nuggets..kacang panggang..seasoning
Lada sulah dan sedikit sos.
Memula masak daging beger ( letak seasoning sikit ) dan nuggets kasi masak .
Lepas tu angkat dan asingkan.
Pecahkan telur ( aku suka telur kuning separuh masak ) , susun daging beger dan nuggets kat atas telur tu.
Letak kacang panggang, cheese dan sedikit lada sulah..
Siap dihidangkan..bersama sedikit sos.
Fuh..memang sedap..

2 comments:

SiTyAiZa said...

wah... sedapnya... so nyummy... husben sity pun suka western... baru try 2 3 resepi ja... x sempat nak try yg lain... nak kena bagi dan jugak la.... :-)

mela said...

simple ja ni siti..main letak-letak dan tabur-tabur ja..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...