Wednesday, May 9, 2012

Adik pun nak pi sekolah Juga...

 Pagi tadi Pukul 5.20pg dia dah bangun.. teman ibu bersahur.
Aku makan..dia pun makan...pastu bising.. " edas .. esss....edas....ayer..ayer... "
Ha..itula..ibu cakap pedas tak caya..nak juga..
 Perasan tak..stokin cuma ada kat sebelah kaki saja. Firas memang pantang jumpa stokin
Pasti dia nak pakai. Aku pula tak berani nak pakai kan kedua-dua belah kaki..sebab licin sangat, nanti
tergolek pula mamat kecik ni.
 Setiap pagi, time abah dan abang sedang bersiap.. dia pun sibuk berdiri kat depan cermin.
" ikat..inyak..ikat ..ambut..ikat..." maksudnya..dia nak suh letak minyak dan sikat rambut dia sama.
So..pepagi..sebelum hantar ke rumah mak..Rambutnya siap kemas dan berminyak walaupun belum mandi. Hehehehe...
Beg kesayangan Firas. Kat dalam beg nih adalah buku-buku  kecilnya. Sebelum nih guna beg
barney..tapi dah koyak. Jadi abah belikan angry bird pula.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...