Tuesday, June 3, 2014

Heritage Hotel Cameron Highland

Ok.. sebenarnya ni kisah lama.. tetapi..disebabkan aku tiada yg terkini nak di hupdate..maka jadilah hupdate yg terdelay.. wakakakakak... lingkup aku punya ayat. Nak cita pepanjang pun aku dah tak ingat sangat.. tetapi..yg aku ingat..aku duk sini free ja..sebab office laki aku yg bayar..aku ikut menjadi peserta mesyuarat yang hanya melepak kat dalam bilik dan menunggu hari petang untuk dibawa berjalan-jalan... rezeki..takan aku nak tolak.. 5 hari di sini.. banyak novel aku baca .. banyak siaran tv yg aku leh tengok.. kira puas hatila.... Bila suami aku dah habis agenda..merayapla kami anak beranak.

 
Aku memang tak ambil gambar hotel penuh cam gini.. jadi aku dapatkan gambar ni dari web Heritage Hotel laa... Bangunannya memang cantik.. dari jauh dah Nampak.



 
Biliknya lebih kurang cam gini la.. tetapi ni aku amik kat tenet ja..
Aku takda gambar bilik yg cun..
Apa yg boleh aku kata....biliknya luas..aircond memang tiadala..
Kemudahan lain..macam hotel yg setaraf dengannya..
 
 
Bilik untuk berendam... kalau sanggupla...
 

Ha.. ni gambar yg aku ambik.. Hari-hari lepak kat balkoni ni.. aku suka hotel yg ada balkoni.
Lepak sambil baca Novel dan minum Kopi panas... kekekek... bestnya..
 
 pemandangan sekeliling memang mengasyikan..Memang Cantik.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...