Thursday, December 19, 2013

Tempat Menarik : pETIK bUAH sTRAWBERRY

Ok..Kembali bersambung setelah terhenti seketika..
Kalau kisah sebelum ini adalah lawatan kami ke Time Tunnel Cameron Highland..
Jadi bila keluar dari Pintu Time tunnel tu..jalan-jalan dikaki lima kedai sekitar ..
ternampaklah.. iklan Self Pick Strawbery... dan Danish pun mula buat jeling-jeling ..
Sebabnya.. itulah antara permintaan  utama dia kalau ke Cameron Highlands
 
 

Firas taknak Jalan.. dia cakap..Tanah basah... alasan ja.. 
 
 
BESARRRR..
 

 
Muka orang Puas hati..Hajat Terlaksana
 
 Sibuknya... tak tau nak pilih yg mana..


 
Inilah keja Firas.. suh dukung dan oder nak pegang buah sana sini...
dahla tanahnya curam.. 
 
 
 

 
Selepas penat mengutip buah strawberry.. singgah jamu selera dulu.
Cafe ni terletak kat tepi jalan ja..  CafĂ© Titiwangsa Hotel ( kalau aku tak silap la )
Danish macam biasa..minum pun mesti strawberry jus.. memang pekat sungguh.. kaw rasa Strawbery.. aku tak leh nak minum bebanyak...
 

Adik layan game dulu.. sementara nak tunggu makanan.. dan alhamdulillah
Makanannya sedap..kami siap bungkus bwa balik bilik..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...