Thursday, December 27, 2012

Update KisAH rEMOTE CONtROL



Yaa. inilah remote control yang fames tu.Kalau korang tak faham apa yang aku maksudkan..klik ja KLIK SINI Korang tengoklah keadaannya.. banyak yang dah rongak. Pandai remote ni ambik peluang meronda hingga ke Kuala Lumpur. Sehari selepas aku mendapat kembali remote ni..aku dihubungi oleh syarikat  terbabit dan memaklumkan kepada aku bahawa mereka telah mengepos remote tersebut bersama UPS yg telah siap di baiki.. Terima kasih kepada Puan tersebut yang tidak melupakan janjinya untuk mengembalikan remote tersebut..  Semoga dengan kembalinya remote tersebut dapatlah aku bekerja dengan aman tanpa memikirkan keadaannya yg jauh di sana.. hahahahah...

3 comments:

aTieYusof Family said...

hehehe... lawak juga.. smpi remote pun kena pos skali..
salam kenal..singgah follow sni #43..

mama_saly said...

hihihi.... lucu baca entry yg call salah post remote tu.. macam2 boleh tjadi ya..>,<

mela said...

Hee..memang lawak la.. bukan setakat lawak..tapi malu pun banyak juga.. Kena beringat lepas ni kalau kurier brg..pastikan hanya brg yg nak di pos shj ada disitu. salam kenal buat atie dan mama saly..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...