Monday, November 19, 2012

HARI INOVASI JPPH PERLIS


Mula - mula..pagi- pagi..Nyanyi laa.... Lagu Negara ku, Lagu Perkhidmatan Awam..
Lagu JPPH dan Ikrar JPPH.
Seronok juga sekali sekala nyanyi camni..

 Selepas puas test Power..masa untuk mendengar ceramah pula.
Baguslah ceramah ni dari AKPK
tentang pengurusan kewangan .Jadi kalau org tu ada masalah nak bankrap ka.. atau tak boleh nak bayar hutang dengan bank..cepat-cepatla call AKPK.Diorang akan bantu..bukan bantu bayar..tetapi diorang boleh tolong panjangkan tempoh bayaran atau boleh hentikan pembayaran hutang kpd bank dalam tempoh tertentu supaya si pemiutang dapat mencari wang utk meneruskan pembayaran. Kes ni selalu terjadi kalau si pemiutang tetiba dihentikan kerja.
nak maklumat lanjut.. call AKPK.. dulu aku tak faham fungsinya..sekarang..dah faham..amat membantu . Jadi kalau ada masalah kewangan ..call la..perkhidmatan diorang PERCUMA.


 
Selepas mendengar ceramah.. rehat jap..kami teruskan acara dengan aktiviti kuiz dan kotak beracun pula..
Memang best..puas bergelak ketawa.
Walaupun tak boleh jawab soalan kuiz..tetap kami gembira ..sebab jawapan yg diberi kekadang langsung tak boleh nak diterima.
Untuk acara kotak beracun pula..memang sah-sah la kami ketawa sehingga sakit perut.
Ada yg kena bersajak, bernyanyi dan berlakon. Nasib aku takda jodoh ngn kotak beracun tu.
 Untuk acara Kuiz.. kumpulan aku dapat tempat pertama.
Yahooo... tengokla hamper..hampir sama tinggi dengan aku..
Seronok makcik..
Dah puas bergelak ketawa dan makan Free..akhirnya majlis pun berakhir.
Jadi tangkap gambar reramai bersama ahli kumpulan.
Alhamdulillah..berakhir sudah
 Hari Inovasi JPPH Perlis pd 23 Okt 2012.

3 comments:

Paan Nasir said...

Lama sungguh x pi JPPH Perlis... Ridu kat orang sana... Siapa ntah yang masih di sana yang ingat kat aku nih -> http://paanasir.blogspot.com/

Paan Nasir said...

http://paanasir.blogspot.com/

mela said...

meh la... kami ada kat sini lagi..hang jgn lupa bawa cucuq sama dah la..kalau tidak memang tak kenai..kakakakkaka....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...