Wednesday, April 18, 2012

Tandatangan Mahal niii..

 Kenapa aku beli lagi , sedangkan aku dah ada versi bahasa melayunya
( ADAM )
 Sebab Ini ...
 Sebab ni lah aku sanggup beli sebuah lagi .. sebab nak kan tandatangan dari penulis
kegemaran aku. sukanyaaa... akhirnya aku miliki juga ..kekekek..
Tq buat adik aku..wani..kerana dia lah aku berjaya dapatkan tandatangan Ramli Awang Murshid.

Lagi best..buku ni free..adik aku cakap tak yah bayar..hahahah...rezeki aku la.
Tetiba ja di suatu pagi si Wani ni call
" kak , nak ambik tandatangan RAM dak ? dia ada kat sini ( UPM ) "
" ha..nak la..tapi semua buku kak dah ada..ermmm..kakcik ambil buku personal justice la..sebab kak dah ada versi bahasa Melayu "
" Ha, ok..kakcik ambik "
Hahahahahaha.... itulah dialog tetiba di pagi hari yg membuatkan aku tersenyum..
tapi adik aku si wani lagi tersenyum, sebab dia boleh bergambar sekali ngn RAM dan isteri RAM sekali.
He..kira ok la..sebab aku pun dapat buku free kan.
Buat kawan aku yg belum ada tandatangan ni  jangan jeles key..hahahahha.

No comments:

Nufnang