Wednesday, September 3, 2014

KE HOSPITAL KULIM LA PULAK ....

Aku kena buat catatan berkaitan peristiwa nih.. Alkisahnya..anak saudara suami aku.. merangkap anak saudara aku jugak la kan.. yang berumur 1 tahun 7 bulan pi check in kat sepital Kulim. Adoi... jauhnya.. tapi tula..benda dah nak jadi kan.. sedang diorang syiok berjalan.. bershoping, tetiba si budak kecik Zahin ni nampak mata putih ja.. Mak mertua aku cakap..memang takut tengok dia..  dia ada demam sikit..tapi suhu badan baru 37 darjah..tak tinggi sangat pun.. Diorang terus bawa ke klinik swasta...dok nasihat terus bawa ke sepital. Jadi kalau nak balik ke Kangar..maunya 2 jam baru sampai..jadi..hospital yg hampir dan dekat ngn umah kakak ipar ku.. Hospital Kulim la pilihannya.
Dia check in sepital 23 Ogos 2014 check Out 25 Ogos 2014. Kami melawat pada 24 Ogos.. kasihan zahin.. Tetapi semasa kami pi melawat..dia ok ja. mulut bising macam selalu.. ceritakan hal mainan barunya. Apa yg dikata pun..tak pasti.. kekeke.. kasihan Zahin..semoga takda masalah seriuse. Dan sekarang.. next Chekup kena buat di Hospital Kangar.

Sebelum Kes Hospital..singgah rumah Along dulu ( kakak ipar aku )
Taman Along dah semakin cantik.. suka tengok..

Taman Kecil di tepi rumah..

Inilah budak yg tak berapa sihat tu.. Tetap ceria dan bising..
 

 Kesiannya... tangan memang penuh kesan jarum..sebab nurse susah nak jumpa urat darah dia..
Menangis toksah cakap la...

Mohd Zahin Bin Mohd Kamal
Ngah doakan Zahin sihat.. takda masalah berat...Membesar menjadi insan yg soleh bersama
Abg Danish dan Abg Firas ..
Amin..
 

No comments:

Nufnang