Wednesday, January 29, 2014

SUNAN - Nanggroe Sang Kembara


Penantian Suatu Penyeksaan  !!!! 
bila nak keluar ni  ? bila nak sampai perlis ? aku nak tempeh online ker ? eh ada Hardcover la pulakkkk...- RM35.00 tetapi.. Cetakan Terhad &  Softcover cuma RM23.00 -kalau nak beli hard cover.. kena klik sini...    Arghhh...kalau beli online yg soft cover.. kat sini siap ada tandatangan Ramli Awang Murshid sekali...  waaa... takan aku nak beli kat kedua-dua tempat ni kut... kalau aku tunggu buku ni sampai Perlis.. memang agak lambatla.. baru leh pegangang...dan kalau dengan tak sengajanya aku terlambat pergi ke kedai buku.. sesilap..stok sedia ada akan habis... dan kena tunggu lagi.... GerRRRRRR .... memang menyeksakan..  Demi Sunan... akan ku fikirkan keputusan yg terbaik ..... wakakakakakka..... Sabarrrrr...sabar.... ah..aku dah tak sabar laaaaa !!!!

1 comment:

wakgelas said...

wak pon dh lama x baca novell jugakk.,ahHKs

Nufnang