Wednesday, May 26, 2010

aku mengantukkk...mengantuk...

aku yang mengantuk *_*


Di awal pagi tadi..tetiba.."you are not alone..i'm here with you..."fuh..berdendang sayu la pulak.Ohh...bestnya lagu ni..layan tidur lagi...tetiba.."ibu..ibu..msg ni..." alahai..anak ibu...dah kejutkan ibu la pulak."ok..ok..ibu bangun..."...Danish terus berkalih...dan sambung tidur balik.Aku pula..sapa la msg aku pepagi buta ni.Baru pukul 4.44minit pagi.Tengok..tengok..alamak..Maxis la... Aku dapat msg yg memang tak penting ni pada jam 4.44minit pagi !. Tension..tension.Oklah..aku nak sambung tidur.

Sepuluh minit berlalu...pusing kiri..pusing kanan..sedapnya En.suami tidur..Danish pula..hemm...bantal peluk,bantal tidur..semua terkumpul kat hujung kepala..tetapi..dia pula tidur tanpa beralas bantal..dan memeluk dinding katil F1 dia jer.Macam-macam gaya ada..dan aku..masih terkelip-kelip.Pandang ja..syiling umah..dengar bunyi kipas siling..ada sebiji dua kenderaan melintas kat atas jalan & tiada lipas merayap kat dinding...ishh..takleh jadi nih.Mungkin aku kena gi tandas dulu.Ok..bangunn...gi tandas dulu.

Masuk ke bilik..ok..landing balik..fuh..selesa ni..tapi..mata tak nak pejam la pula...Aku dah rasa cam nak nagis..tidurla-tidurla....Jelesnya aku tengok dua orang lelaki kat kiri kanan aku ni. Masyuk ja diorang dilayan mimpi..Time macam ni la aku sebenarnya dapat menatap wajah mereka dengan sepenuh hati dan jiwa.Cukup membuatkan hati aku damai dan aman.Terasa berjuta kasih sayang yg aku miliki dari mereka. Tapi..semua tu tak membantu untuk aku tidur.aku masih belum tidur.Jam dah pun berbunyi pukul 5pg. Dah macam-macam cara aku buat...kali terakhit aku tengok jam..dah pukul 5.45minit pagi..selepas tu..aku dah tak sedar apa yg terjadi.

Kemudian..ada lagi bunyi yang menganggu aku.Baru ja aku menikmati tidur yg lena dan kusyuk.langsung tak di ganggu mimpi...Berat ja nak angkat mata ni...cuba la ...rasa macam aku dah cam sangat bunyi ni...Alamakkk....6.18 Pg.Aku sudah lewat la...tak boleh jadi ni..kalau aku tak bangun lagi sampai 6.30.sure mak mertua aku yg akan tolong kejutkan.Wohh..malu aku malu.Maka..dgn sepantas kilat..capai apa yg patut..let's go to toilet.

Maka kesimpulannya..pagi ni..hasil yg aku dapat...aku mengantuk....semalam dah tidur lewat...layan Ghost Wishper..(sebab sekarang..kul 9mlm aku dah tidur..jadi..kul 11.00mlm dah dikira lewat la.hahahahhaha...)So..aku kena lawan ngntuk ni.Mungkin makan dapat menyegarkan aku.Makan..dan makan, hahahahahahahahahahahaha....

3 comments:

Cheedah said...

hehe aku nie dah kat 2 minggu akka. asal dekat org azan subuh ja mesti terjaga pastu nak kencing.agaknya tuhan kejut aku smyg subuh kot.mmg setiap hari time azan aku jaga.

mela said...

wah...baguih tu ceedah..ang leh berwirid lama sket sblm siap pi keja.heheheh...pastu leh masak bawa bekal gi ofis.kekekekek...

Cheedah said...

bekal tu bawak la gak tp masak siap2 malam pastu panaskan ja pagi esok..kalau malas beskut ja jd bekal =P

alah akka..kadang2 tidoq balik gak bila dah siang..pastu mula la payah nak mangkit p keja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...