Wednesday, December 7, 2016

BESDAY BOY - 3 Serangkai...

05 Nov 2016, misi untuk sambutan hari lahir 3 generasi berjaya juga. Last sambut bersama macam ni tahun 2011 dulu nun. Yang dirai ayah aku  06 NOV , anak aku Firas 10 NOV  dan adik aku 14 NOV . Jadi.. untuk memudahkan urusan, majlis dibuat pada hari sabtu 5 NOV 2016.Majlis berjalan di rumah aku , selepas asar. Masa ni juga adik aku yg no 3 balik bercuti, maka cukupla ahli keluarga kami. Sambutan hanya kami anak beranak dan family mertua aku. Makanan pun simple, kami beli KFC , Kek , Mihun goreng , dan makanan ringan lain. Apapun, majlis meriah bila ada budak - budak dan ibu bapa saudara budak yang masih berperangai macam budak budak ( ops... jgn maree ye ibu dan bapa saudara budak .. kekeke..). 



Ni orang kuat majlis.. proses persediaan..


 Yang di raikan.  Semoga semua Panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang terbaik. 3 Generasi  . Tok Wan , bapa saudara dan anak saudara.


 Si kecik Danial, susahnya dia nak duk dendiam.. nak ambil gambar pun punya la seksa . teramatla sibuk dengan pelbagai urusan yang dia nak buat. Layan ja abang Firas taburkan kepingan kertas warna kepadanya. 


Untuk dapatkan gambar keluarga macam ni... pergh...betul-betul mencabar keimanan.
inilah gambar paling lawa yang boleh kami dapat. Puncanya.. Si Danial yang sentiasa bergerak aktif. tetapi..itulah menambah keriangan dan kekecohan majlis kami. Saat indah yang tak mungkin berulang.


Tok dan Wan bersama 3 cucu . Ketiga - tiganya hero, entahla bila nak muncul cucu puteri . Takpa.. adik aku lagi 3 orang tak kawen lagi.. hahahah... 
Semoga keluarga kita terus kekal bahagia dan bersatu hati demi kebahagiaan emak dan ayah. Key adik-adik.. tahun depan 2017 kita serbu rumah baru Pakngah Wi & Ngah Nida pula... 
Alhamdulillah..

2 comments:

Unknown said...

bestnyaaaa...rindu moment mcm ni..bila teh nak habis taH! KEKEKEKE

Unknown said...

okay...dah boleh planning nak serang rumah pak ngah. nak dekat bulan 11 dah ni. haha

Nufnang