Tuesday, November 20, 2012

Karya terbaru Ramli Awang Murshid " Aku Bercerita "

 
Jeng .. jeng..jeng... tak sabar ! tak sabar ! tak sabar ! kekekekkeke..ee...seronok aih...
Mau aku tak seronok.. novel baru RAM dah nak keluaq. Jadi.. yang menjadi masalahnya sekarang..aku akan mula tak senang duduk. Mula tercari-cari dan tertanya-tanya.. novel dah keluar ke belum..dah sampai Perlis ke tak lagi..nanti kalau aku lambat pi beli..habis pulak.. Ish..tekanan sebenarnya ni.
Disember lambat la pulak.. harini baru 20/11/2012.. ala.. susahla macam ni.
 
 
Ram kata kat dalam Novel tu ada lima cerita yang berlainan , tetapi di mainkan oleh watak utama yang sama. Beliau juga cakap..10 % dari kisah watak utamanya adalah dari kisah dirinya sendiri. Ha.. ni lagila buat aku tak sabar nak baca ni.. Jadi bermulalah edisi penantian oleh aku..
Aku dapat info ni dari Kelab RAM la.. klik sini  KELAB RAM. Tq for the info.
" Sabar Aku Sabar "

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...