Tuesday, May 3, 2011

Sutera Bidadari - Sebuah Ceritera Epik Thriller

Yessssssssssssssssssssss..................aku berjaya juga mencium bau mu wahai Sutera Bidadari. Setelah sekian lama ianya hadir di dalam mimpi-mimpi siang ku..kini kau bukan lagi sebuah mimpi. Berada jelas di mata aku.Rasanya seolah-olah aku harus mengambil cuti separuh hari agar dapat aku langsaikan hutang rinduku pada kehadiran si Saifudin.

Jumaat lepas aku dah meredah pekan kangar..mencari Novel ini..tetapi hampa..hari ini..hanya dalam temph 60 minit yang aku miliki..aku redah jua panas terik mentari di pekan kangar..yang penting aku segera miliki novel terkini Ramli Awang Murshid. Hasilnya amat memuaskan..seolah-olah hati aku ingin melonjak keluar dari rangka tubuhku apabila novel ini kelihatan tersusun indah di rak kedai buku kat The Store. Ok..aku tak harus berceloteh panjang di sini..aku harus segera habiskan tugasan pejabat ..agar dapat aku tenung novel ini dengan lebih awal. Moga aku tidak diganggu dengan segala macam dugaan ketika aku cuba berada di sisi saifudin untuk meneliti perjalanan hidupnya yang seterusnya.Chaiyoookkk !!!!

2 comments:

mella said...

oh akakku~!! haaaiii~ hahaha~!...

mela said...

ohh adikku..tolong jgn jeles key.amik exam dulu..balik nanti akak kasi pinjam..asal tolong cuci umah i jer dulu.hahahhahah..

Nufnang